Jakie korzyści można odnieść dzięki realizacji badania rynku fitness?

Prowadzisz sieć placówek oferujących usługi fitness? Nawet jeżeli osiągnąłeś dobrą pozycję na rynku, nie powinieneś osiąść na laurach! Abyś mógł osiągać stale wzrastające zyski stoisz przed koniecznością stałego dostosowywania oferty do preferencji obecnych oraz potencjalnych klientów. Badania rynku fitness to najlepsze na co możesz się zdecydować, chcąc zapewnić sobie mierzalne korzyści biznesowe.

Na co pozwalają badania rynku fitness?

Badania rynku usług fitness umożliwiają rozpoznanie oczekiwań klientów zwłaszcza mając na uwadze następujące aspekty:

  • Docelowa lokalizacja placówek;
  • Preferowane godziny podejmowania treningu;
  • Zakres oferty w zakresie podstawowym oraz rozszerzonym;
  • Ceny oraz warunki korzystania z karnetu;
  • Ubezpieczenie na wypadek urazów w trakcie ćwiczeń;
  • Preferencje dotyczące jakości obsługi;
  • Długość obowiązywania karnetów.

W ramach przeprowadzonych pomiarów możliwa jest również identyfikacja motywów podejmowania aktywności sportowej, a także rozpoznanie szczegółowych segmentów osób korzystających z usług fitness – zwłaszcza mając na uwadze cechy społeczno-demograficzne oraz osobowościowe. Pozwoli to skierować następnie przekaz marketingowy do właściwych grup docelowych, a tym samym zwiększyć skuteczność kampanii promocyjnej.

Jakie techniki badawcze mogą zostać wykorzystane?

Badanie rynku fitness może być przeprowadzone z użyciem różnego rodzaju narzędzi, zarówno ilościowych, jak i jakościowych. W pierwszym przypadku uzasadnienie znajduje zwłaszcza ankietyzacja. W ten sposób uda się pozyskać dane o reprezentatywnym charakterze dla danego obszaru terytorialnego. Badania opinii klientów fitness mogą przybierać postać wywiadów telefonicznych (CATI), ankietyzacji papierowej (PAPI), wywiadów z użyciem aplikacji mobilnej (CAPI), a także być prowadzone drogą online (CAWI).

Uzasadnienie znajduje także zastosowanie techniki tajemniczego klienta (mastery shopping). Pozwala ona na zweryfikowanie jakości obsługi w punktach sieci fitness. Audytorzy poddają wówczas obserwacji między innymi elementy aranżacji wnętrza klubów, a także podejmują kontakt z pracownikami recepcji oraz trenerami. Po zakończeniu badania wypełniają ankietę oceny, którą wysyłają drogą elektroniczną do weryfikacji. Analiza uzyskanych wyników pozwala porównać jakość obsługi w ramach poszczególnych placówek sieci.

Podsumowanie

Nie przegap więc szansy na to, aby zapewnić sobie wysoką satysfakcję klientów z oferty klubu fitness. Tylko dzięki temu będziesz mógł liczyć na to, iż zachowają lojalność i zdecydują się przedłużać ważność karnetu. Pamiętaj także o tym, że zadowolony klient poleci Twoje usługi znajomym. Możesz być więc pewien stale wzrastających zysków. Zleć więc realizację badania rynku fitness profesjonalnej firmie badawczej Biostat®.

Tagi

badania opinii badania rynku fitness badania rynku usług fitness badanie opinii
Badania rynku okiem teleankietera z 5-letnim stażem Sprawna współpraca z agencją badawczą - na jakich zasadach powinna się opierać? Ankiety za pieniądze sposobem na zarabianie Zdecyduj się na realizację marketingowego badania leków i zmaksymalizuj sprzedaż! Statystyka w badaniach naukowych Jakie korzyści można odnieść dzięki realizacji badania rynku fitness? Projekty market research dla farmacji – na czym polegają? Badania ankietowe pracowników – ilościowa ankietyzacja Badania opinii pacjentów – w jakim celu i jak są prowadzone? Sondaże Badania rynku Skuteczne sprawdzanie jakości obsługi Badania rynku dla firm Badania satysfakcji pacjentów Badanie rynku FMCG Badania opinii - najszybciej, najrzetelniej, najtaniej? Badania opinii – krok w przyszłość Badania rynku jako istotny dział badań marketingowych Zalety i wady stosowania poszczególnych technik badań sondażowych Badanie sondażowe Sondaż jako metoda badania opinii publicznej Jak niedrogo przeprowadzić badanie rynku i opinii? Analiza Ankiet Badanie satysfakcji klienta - po co firmom znajomość poziomu zadowolenia klientów? Analiza rynku, czyli jak uzyskać opinie od swojej grupy docelowej Wskaźniki w badaniach satysfakcji klientów Innowacyjny kontakt z klientem dzięki ankietom online Badanie opinii - panel badawczy jako środek komunikacji z klientem Nowoczesne sposoby weryfikacji opinii klientów Dlaczego badanie rynku to szansa na rozwój własnego biznesu? Badania omnibusowe - sposób na szybkie i tanie badanie opinii Opinia klientów pod kontrolą Etyka w procesie badawczym Badania opinii konsumentów w kontekście jakości Jak rozmawiać z pracownikami? Badania satysfakcji klienta Pacjent w świetle swojej opinii Opinia wymagająca stałej kontroli Jak prawidłowo zmierzyć opinię klienta? Badanie opinii klientów - proces skupiony na poprawie sytuacji Badania opinii klientów sposobem na trwałą współpracę Opinia turystów ma znaczenie! Badanie, które może stanowić wizję na przyszłość Badanie satysfakcji konsumentów jako droga do sukcesu Dlaczego warto przeprowadzać badania satysfakcji klientów? Co należy wiedzieć o badaniach opinii pracowników? Czego dowiesz się o swoich pracownikach podczas badania ich opinii? Wskazówki dotyczące realizacji badań satysfakcji pracowników Na czym polega zarabianie na ankietach i z czym się to wiąże? Profesjonalna obsługa pacjenta a innowacje w branży medycznej Panel badawczy Badania rynku. Centrum Badawczo-Rozwojowe BioStat® Do kogo trafiają ankiety online? Jakie są zalety metody badań telefonicznych CATI? Projektowanie badań online w trzech krokach Badania rynku i analiza - klucz do podejmowania lepszych decyzji biznesowych Jak znaleźć właściwych respondentów do ankiety online? Wskazówki dotyczące przeprowadzania badań CATI 3 najlepsze pytania do przedsprzedażowej ankiety online, jakie możesz zadać Jak zmienia się miesiączka po 40 Masz problemy z nerkami? Unikaj tych produktów Darmowy program dla gabinetu - Medfile FREE
Badania ankietowe od 4 zł.