Profesjonalna obsługa pacjenta a innowacje w branży medycznej

Profesjonalna obsługa pacjenta a innowacje w branży medycznej

Innowacje w branży medycznej kojarzą się najczęściej z nowinkami farmakologicznymi – stale rozwijającym się przemysłem związanym z substancjami leczniczymi oraz sprzętem rehabilitacyjnym. Dobry terapeuta lub lekarz musi być świadom postępów dokonujących się w farmakologii oraz nowatorskich metod leczenia. Pilne śledzenie rozwoju własnej dziedziny stanowi ważną część jego obowiązków i jest nieodzownym składnikiem zaufania lokowanego przez pacjenta w konkretnej praktyce medycznej.

Tym niemniej, za postępami w leczeniu nadążać musi także strona administracyjna prowadzenia placówki. Najlepiej zastosować profesjonalny program dla lekarza czy program dla kardiologa. Niemożliwość umówienia się na wizytę w odpowiadającym pacjentowi terminie, czas oczekiwania pod drzwiami gabinetu ciągnący się w nieskończoność, nieuprzejma rejestratorka, która nie potrafi odnaleźć karty, bo ktoś kiedyś źle lub nieczytelnie ją wypełnił i wszechogarniające poczucie bałaganu oraz marnowania czasu – to wszystko może nas wypłoszyć nawet od najlepszego specjalisty.

Warto zastanowić się, jaki wpływ na nasze funkcjonowanie ma stan zdrowia. Pacjent, któremu dokucza angina albo kontuzja ma prawo mieć znacznie obniżoną wytrzymałość psychiczną, łatwo wpada w rozdrażnienie i podenerwowanie. To naturalne – jego percepcja jest nieustannie zakłócana przez chorobę, co dodatkowo męczy i tak już obciążony organizm. W takiej sytuacji najbardziej pożądane byłoby, aby otoczenie nie generowało dodatkowych negatywnych bodźców. Szczególnie, jeżeli mówimy o dostępie do lekarza lub rehabilitanta.

To bardzo ważne, by branża medyczna wykorzystywała technologie komunikacyjne, których stałymi użytkownikami są pacjenci. Wrażenie archaiczności metod prowadzenia instytucji związanych ze zdrowiem przyczynia się do konstruowania negatywnego obrazu medycyny – a przecież zaufanie stanowi podstawę funkcjonowania każdej praktyki lekarskiej i fizjoterapeutycznej. Istotnym elementem budowania tego zaufania jest wspólna platforma komunikacji, której elementem jest niewątpliwie uczestniczenie w społeczności internetu.

Elektroniczny system rejestracji na wizyty lekarskie przenosi pacjenta na nowy poziom obsługi. Jasna informacja odnośnie terminu uzyskiwana w domowym zaciszu pomaga uniknąć dodatkowego stresu i napięcia oraz rozmaitych nieprzyjemnych sytuacji. Wgląd we własną dokumentację daje poczucie pewności i bycia pod opieką instytucji, która dba o dobro pacjenta. Oprogramowanie Medfile jest przyjacielem nowoczesnego gabinetu lekarskiego i terapeutycznego. Jawność i przejrzystość, możliwość śledzenia własnej medycznej historii z ekranu komputera albo smartfona – to jest to, czego zdecydowanie ma prawo oczekiwać pacjent XXI wieku, żeby czuć się ze swoim zdrowiem po prostu dobrze.

 

Tagi

elektroniczna dokumentacja medyczna kartoteka medyczna kartoteka pacjenta aplikacja dla gabinetu lekarskiego oprogramowanie dla lekarzy aplikacja dla lekarzy aplikacje dla przychodni system rezerwacji program dla kadiologa
Badania rynku okiem teleankietera z 5-letnim stażem Sprawna współpraca z agencją badawczą - na jakich zasadach powinna się opierać? Ankiety za pieniądze sposobem na zarabianie Zdecyduj się na realizację marketingowego badania leków i zmaksymalizuj sprzedaż! Statystyka w badaniach naukowych Jakie korzyści można odnieść dzięki realizacji badania rynku fitness? Projekty market research dla farmacji – na czym polegają? Badania ankietowe pracowników – ilościowa ankietyzacja Badania opinii pacjentów – w jakim celu i jak są prowadzone? Sondaże Badania rynku Skuteczne sprawdzanie jakości obsługi Badania rynku dla firm Badania satysfakcji pacjentów Badanie rynku FMCG Badania opinii - najszybciej, najrzetelniej, najtaniej? Badania opinii – krok w przyszłość Badania rynku jako istotny dział badań marketingowych Zalety i wady stosowania poszczególnych technik badań sondażowych Badanie sondażowe Sondaż jako metoda badania opinii publicznej Jak niedrogo przeprowadzić badanie rynku i opinii? Analiza Ankiet Badanie satysfakcji klienta - po co firmom znajomość poziomu zadowolenia klientów? Wskaźniki w badaniach satysfakcji klientów Innowacyjny kontakt z klientem dzięki ankietom online Badanie opinii - panel badawczy jako środek komunikacji z klientem Nowoczesne sposoby weryfikacji opinii klientów Dlaczego badanie rynku to szansa na rozwój własnego biznesu? Badania omnibusowe - sposób na szybkie i tanie badanie opinii Opinia klientów pod kontrolą Etyka w procesie badawczym Badania opinii konsumentów w kontekście jakości Jak rozmawiać z pracownikami? Badania satysfakcji klienta Pacjent w świetle swojej opinii Opinia wymagająca stałej kontroli Jak prawidłowo zmierzyć opinię klienta? Badanie opinii klientów - proces skupiony na poprawie sytuacji Badania opinii klientów sposobem na trwałą współpracę Opinia turystów ma znaczenie! Badanie, które może stanowić wizję na przyszłość Badanie satysfakcji konsumentów jako droga do sukcesu Dlaczego warto przeprowadzać badania satysfakcji klientów? Co należy wiedzieć o badaniach opinii pracowników? Czego dowiesz się o swoich pracownikach podczas badania ich opinii? Wskazówki dotyczące realizacji badań satysfakcji pracowników Na czym polega zarabianie na ankietach i z czym się to wiąże? Profesjonalna obsługa pacjenta a innowacje w branży medycznej Panel badawczy
Badania ankietowe od 4 zł.