Badanie opinii - panel badawczy jako środek komunikacji z klientem

Badania przeprowadzane drogą internetową pozwalają na zapewnienie ankietowanemu komfortu, gdyż to właśnie on decyduje kiedy i gdzie chce poddać się badaniu. Pozwala to na otrzymanie rzetelnych odpowiedzi. Zastosowanie tego panelu eliminuje także tzw. efekt ankietera, czyli wpływ osoby przeprowadzającej badanie na odpowiedzi ankietowanego. Panel badawczy posiada także dużą bazę użytkowników, co pozytywnie wpływa na czas realizacji badania. Wykorzystanie panelu badawczego umożliwia:

  1. sprawną realizację badań
  2. szybki przepływ danych
  3. skrócenie czasu realizacji badania
  4. ograniczenie kosztów.

 

Panel dostosowany do czasów

Panel badawczy "Badanie Opinii" odpowiada na potrzeby rynku badawczo – rozwojowego i świetnie sprawdza się m.in. w badaniach poziomu satysfakcji pracowników czy klientów, którym dedykowany zostaje punkt z urządzeniem umożliwiającym wykonanie badania.

Oprogramowanie, które oferuje Biostat pozwala na wykonanie kwestionariuszy zawierających multimedia lub badań wieloetapowych. System jest prosty w obsłudze i odpowiada na konkretne potrzeby klientów. Ponadto:

  • zaopatrzony jest w moduł analizy próby,
  • analizuje przebieg badania pod kątem wykonania próby,
  • posiada moduł wysyłania zaproszeń do badania,
  • umożliwia wykorzystanie powiadomień Push.

 

Użytkownicy – dobrzy partnerzy

Użytkownicy panelu badawczego wypełniają kwestionariusze osobowe, który mają za zadanie określić preferencje oraz dane użytkownika. Uzyskanie takich informacji pozwala na przeprowadzanie badań w skonkretyzowanej grupie docelowej. Uczestnictwo użytkowników odbywa się dzięki rejestracji opartej o adres e-mail, który stanowi jeden ze środków kontaktu. Sami użytkownicy panelu badawczego objęci się programem motywacyjnym, który nagradza ich za wykonanie ankiety, polecenie czy udostępnienie swojej aktywności na panelu w Social Mediach. Wypełnienie kwestionariuszy ma miejsce przy dostępie do Internetu za pomocą aplikacji webowej lub mobilnej.

Wykorzystanie panelu badawczego daje możliwość:

  • intuicyjnego definiowania ankiet,
  • stosowania pytań różnego rodzaju (jednokrotnego lub wielokrotnego wyboru, otwartych,  list wyboru, rankingowych),
  • monitorowania przebiegu badania,
  • przeprowadzenia badania na skonkretyzowanej grupie,
  • wewnętrznego newslettera,
  • gratyfikacji i motywacji jego użytkowników,
  • integracji systemu z zewnętrznym modułem płatności online.

 

Panel badawczy to platforma daje możliwość systematycznego wykonywania różnych badań odpowiadająca na aktualne potrzeby klientów i firm. Zastosowanie tej metody znacznie skraca czas trwania badania, ale zachowuje jego jakość.

Tagi

badania opinii badanie opinii internetowe badania ankietowe badania ankietowe online
Badania rynku okiem teleankietera z 5-letnim stażem Sprawna współpraca z agencją badawczą - na jakich zasadach powinna się opierać? Ankiety za pieniądze sposobem na zarabianie Zdecyduj się na realizację marketingowego badania leków i zmaksymalizuj sprzedaż! Statystyka w badaniach naukowych Jakie korzyści można odnieść dzięki realizacji badania rynku fitness? Projekty market research dla farmacji – na czym polegają? Badania ankietowe pracowników – ilościowa ankietyzacja Badania opinii pacjentów – w jakim celu i jak są prowadzone? Sondaże Badania rynku Skuteczne sprawdzanie jakości obsługi Badania rynku dla firm Badania satysfakcji pacjentów Badanie rynku FMCG Badania opinii - najszybciej, najrzetelniej, najtaniej? Badania opinii – krok w przyszłość Badania rynku jako istotny dział badań marketingowych Zalety i wady stosowania poszczególnych technik badań sondażowych Badanie sondażowe Sondaż jako metoda badania opinii publicznej Jak niedrogo przeprowadzić badanie rynku i opinii? Analiza Ankiet Badanie satysfakcji klienta - po co firmom znajomość poziomu zadowolenia klientów? Analiza rynku, czyli jak uzyskać opinie od swojej grupy docelowej Wskaźniki w badaniach satysfakcji klientów Innowacyjny kontakt z klientem dzięki ankietom online Badanie opinii - panel badawczy jako środek komunikacji z klientem Nowoczesne sposoby weryfikacji opinii klientów Dlaczego badanie rynku to szansa na rozwój własnego biznesu? Badania omnibusowe - sposób na szybkie i tanie badanie opinii Opinia klientów pod kontrolą Etyka w procesie badawczym Badania opinii konsumentów w kontekście jakości Jak rozmawiać z pracownikami? Badania satysfakcji klienta Pacjent w świetle swojej opinii Opinia wymagająca stałej kontroli Jak prawidłowo zmierzyć opinię klienta? Badanie opinii klientów - proces skupiony na poprawie sytuacji Badania opinii klientów sposobem na trwałą współpracę Opinia turystów ma znaczenie! Badanie, które może stanowić wizję na przyszłość Badanie satysfakcji konsumentów jako droga do sukcesu Dlaczego warto przeprowadzać badania satysfakcji klientów? Co należy wiedzieć o badaniach opinii pracowników? Czego dowiesz się o swoich pracownikach podczas badania ich opinii? Wskazówki dotyczące realizacji badań satysfakcji pracowników Na czym polega zarabianie na ankietach i z czym się to wiąże? Profesjonalna obsługa pacjenta a innowacje w branży medycznej Panel badawczy Badania rynku. Centrum Badawczo-Rozwojowe BioStat® Do kogo trafiają ankiety online? Jakie są zalety metody badań telefonicznych CATI? Projektowanie badań online w trzech krokach Badania rynku i analiza - klucz do podejmowania lepszych decyzji biznesowych Jak znaleźć właściwych respondentów do ankiety online? Wskazówki dotyczące przeprowadzania badań CATI 3 najlepsze pytania do przedsprzedażowej ankiety online, jakie możesz zadać Jak zmienia się miesiączka po 40 Masz problemy z nerkami? Unikaj tych produktów Darmowy program dla gabinetu - Medfile FREE
Badania ankietowe od 4 zł.